処女厨は考えを改めない。2010年06月11日 06時40分

 真っ黒い下痢にさいなまれつつピンク色のゲロをマーライオン。救世主は居ない。横になるとリバースするので強制的に起床モードだ。辛い。そんなこんなでPCに向かうほかに出来る事がないので処女厨云々についてまたつらつら出力してみる。なんで処女厨ってこんなに偉そうなんだって話。


http://maemori.blog93.fc2.com/blog-entry-201.html
>でも恋愛コンプレックスがある男性にとって『処女』とは妄想が集まったファンタジーなんだろな、あるいは本人らもそれは自覚してるのかもな、と思う


 これみて思ったが、自覚はしてると思うぜー。ってか俺はしてるぜー。
 いくら屁理屈こねても屁理屈にしかならない辺り、社会性で論じるべき項目じゃなくて単に本能による動物的な感覚だってのは透けて見えてしまう。ただ、動物的なモンといってもそこはやっぱり社会性とセットになってくるのが人間という動物。この辺の感性はだいたい2種類の人種があるように思える。言ってしまえば支配者と奴隷。

 そもそも現代の社会構造が処女厨的な発想をする人の主導で設定されている。氏姓や家族や家系および結婚って概念はまさしく貞操観念由来のものだ。血を遺すってのは今も昔も相当に大変だった事で、特に昔に関しては、どんな金持ちも出産で子供が嫁さん共々死んだり、生まれてもアッサリ病気や戦争で死んでくとかあって産むのも育てるのも必死だ。アホほど手間隙かけるのは血を遺す本能による執念ってトコだろう。それだけに、余所の男の子供を産んだとか、裏切りはもとより子育てにかかるコストの泥棒でもある。リアルに首が飛んでもちっともおかしくない。昔はそんなもんだった。

 その一方でフリーセックスってのは奴隷や貧民によくある話で、いわゆる夜這いである。子供に父母の概念は薄く、まさしく村の子供って具合になる。故に氏姓は無く、名前もどこどこ村のどちらさんって格好になる。そもそもカアチャンはハッキリしててもオヤジが誰だか解らんわけだしな。で、こういった所に多いのはなんといっても子殺し。避妊なんて概念すら無いからガンガン生まれまくるけど世話するのもめんどい。だったら俺が面倒を見るってヤツもそう簡単には出てこない。で、あっさり殺す。あんまり殺しすぎると働き手が居なくなるのでそれも適度に。昔は子殺しが犯罪じゃなかったってのはこういう文化が背景になってんですよね。

 後者の文化の血を濃く引く方々が、パチンコに興じて子供を蒸し殺したり、育児のストレスから子殺ししたりするんでしょうな。ホント彼等は生まれた時代が悪かったのかも知れない。100年くらい前の片田舎の農村なら子殺しなんぞ日常茶飯事だったんだから。それ以前にたったの2人で子供の面倒を見るって事態すら異常なわけで、むしろ同情すらされたかもしれない。

 これ、別にフリーセックスの感性をバカにしてる訳じゃ無いぞ。つまり、フリーセックスな方々夫婦像ってのは、"昔々あるところのおじいさんとおばあさん"みたいな関係ではないかと思ってるからだ。家だの血筋だの関係無く、ただ好いた惚れたで共に暮らしてる牧歌的な関係性。下衆なこといって悪いが、あのおばあさん、若い頃はほぼ確実に今の感覚で言うヤリマンですよ。あっちこっちの男のイチモツくわえてゴロゴロ子供産んでたにちげぇねぇんです。しかしチンコでも地位でも無く純粋にその人と連れ合うその姿に俺は感心するよ。

 一方でお家を守るって人の夫婦像ってのは、正妻は一人でも妾たくさんだよ? 大奥ですよ? ある意味男の夢だろうけど、何かそれ違うわぁ、と思う人は多いんでないかな? 処女厨ってのはこういった「それなんてエロゲ」なシチュエーションが大好きな連中だと思うんです。たった一人だけが好きだから処女厨ですってヤツはそもそも存在しないんじゃない? 居たら少なくとも今までに「好きな人」が居た筈ですから、そうおいそれと「惨事はクソ」とか言い出しません。処女厨曰く「出会いがない」は大嘘で、実は恋愛という感性が欠如しただけの人間と思われます。でもそれが異常とか言われると辛い。家系とか氏姓とかが重要だった世界じゃこういった輩の方が重宝されてたわけですよ。嫁さんと子供を養うならこっちの方が都合が良いでしょ。そうそう浮気もしないしさ。これも一つの人類のあり方なんです。

 こう考えるに、処女厨が妙にエラソーな理由って、元々威張るのが大好きな"血筋を持った"人たちだからなんじゃないかなと思う。ただ、高貴には見えんな。で、俺らみたいなキモヲタはその辺の感覚が先鋭化してるわけさ。気持ち悪いだろう? 以上で、なんで処女厨が偉そうなのか、という疑問に答え切れたと思ってるがいかがでせうか。

 ただ、必死になって処女処女言ってるのはどうとして、責任感のある男なら貞操観念は間違い無く見てる。現代にもはやムラは無く、家族という形態に細分化されてしまった。家の族である以上はルールはフリーセックス禁止側。こういうのがイヤでジェンダーフリーだの夫婦別姓だの言い出してる嫌いはあると思いますが、現状でムラ社会を復活させようったって子捨てが横行するだけにしか思えません。それを悲しいと思うなら、ヤリチンでもヤリマンでもとにかく避妊を徹底する他無いんではないかなと愚考します。

 最後グダグダんなったけど時間が押してるので今日はこの辺で。

コメント

_ Toe Pain ― 2015年10月15日 08時29分43秒

Diets high in fat and protein are usually effective for people in losing weight. Flat feet have various degrees of arch degradation when the body's weight is on them. Sometimes, more than one viral culture test may be requested by the physician to diagnose herpes infection as the lesion may have very little active virus and the test may produce a 'false negative.

_ Toe Pain ― 2016年01月07日 12時41分33秒

Hammertoes have long plagued the human foot, causing pain and discomfort in shoes.
The magnetic fields in the earth organize the human body
to completely a wonderful extent. If you don't know
the cause of a pain, tap on the image of that pain and you'll
probably get a measure of relief.

_ Flexible Flatfoot Deformity ― 2016年01月16日 01時17分25秒

Applying ice to swollen areas and taking anti-inflammatory medications may relieve some
of the pain. If the injury is not severe, the recovery should be fast.
A podiatrist may recommend you wear Plantar Fasciitis shoes in Dallas TX to relieve foot pain.

_ Child Growth ― 2016年01月16日 02時14分25秒

Hammertoes have long plagued the human foot, causing pain and discomfort in shoes.
Our therapists will provide hands-on therapy to your plantar
fascia and calf muscles. Kidney failure is a
concern among patients with this condition, and an early diagnosis is important to prolong the use of
the kidneys.

_ Orthotic Devices ― 2016年01月16日 02時48分17秒

While some may experience gout pain by intermittent
flashes of attack, some sufferers on the other hand experience the
discomfort of gout during cold temperature or from immobility.
The mother will nurse them for 3-4 months until they are able to swim on their own. When insurance companies stress preventive health,
they always emphasize doctor exams over laboratory tests.

_ quest bars ― 2016年02月19日 13時30分18秒

Way cool! Some very valid points! I appreciate you writing this write-up plus the rest
of the site is extremely good.

_ quest bars ― 2016年02月19日 18時43分06秒

Greetings! Very helpful advice in this particular article!
It's the little changes that will make the most important changes.
Thanks for sharing!

_ manicure ― 2017年04月02日 11時22分08秒

Greetings, There's no doubt that your web site
might be having browser compatibility problems. Whenever I look at your site in Safari,
it looks fine however, when opening in IE, it's got some overlapping issues.

I simply wanted to provide you with a quick heads up!
Other than that, excellent site!

_ manicure ― 2017年04月10日 10時18分58秒

With havin so much written content do you ever run into any issues of plagorism or
copyright infringement? My blog has a lot of completely unique content I've either created myself or outsourced but it looks like a lot
of it is popping it up all over the web without
my agreement. Do you know any solutions to help prevent content from being ripped off?

I'd really appreciate it.

_ manicure ― 2017年04月10日 18時07分09秒

Aw, this was an exceptionally nice post. Taking a few minutes and actual effort to produce a very good article… but what can I say… I procrastinate
a whole lot and don't seem to get anything done.

_ BHW ― 2017年04月12日 19時48分52秒

These are really fantastic ideas in on the topic of blogging.
You have touched some nice factors here. Any way keep up wrinting.

_ manicure ― 2017年05月04日 03時13分28秒

Excellent post. I was checking constantly this weblog and I'm impressed!

Extremely helpful info specifically the ultimate phase :) I care for such information a lot.
I was seeking this certain information for
a very lengthy time. Thanks and best of luck.

コメントをどうぞ

※メールアドレスとURLの入力は必須ではありません。 入力されたメールアドレスは記事に反映されず、ブログの管理者のみが参照できます。

名前:
メールアドレス:
URL:
コメント:

トラックバック

このエントリのトラックバックURL: http://hima-ari.asablo.jp/blog/2010/06/11/5153596/tb